2013年1月30日星期三

ugg Payton støvler chianti 5654 som en ny funksjon i friske innbyggere

ugg sko smak av duoen et spørsmål og svar, smilte og sa: "God samhandling En fisker sang, denne musikken, og dere to blandet gutt ugg, og nå er det slik interesse."Hallen alle se denne trioen snakker uforståelig, alle forvirret, kom Shangxiang risting Søn Ce hånd og spurte: «Min bror, du, ugg Big Brother og Spirit bror, sier du hva ah Hvordan jeg ikke forstår det? "

ugg norge virker for meg at det er ikke "Hei, hvordan denne jenta begynte å ringe min Ånd bror?"ugg se folk ser uforklarlig, forklarte med et smil: "vet ikke skjule Ånd,http://www.uggsaustralianorges.com/ god, ventet jeg rundt til bak dem, og sette en brann å bremse brennende rumpe og gjøre en stek pattegris. '

Alle smiler og ler, men full respekt ugg utrolig visdom.ugg så Morohito Shining øyne, smilte og sa: "spurte meg hvordan jeg kunne ha gjettet det, mer enn deg fordi jeg forstår publikum ønsker, er han Vulcan er epigenetic, selvfølgelig, tar hensyn til bruk av ild."

没有评论:

发表评论